3 września 2011 r. o godz. 10.00 na boisku ORLIK w Kostowcu, odbędzie się Turniej Piłkarskich Szóstek o Puchar Zastępcy Wójta Gminy Nadarzyn. Celem imprezy jest m.in. wyłonienie Mistrza Gminy Nadarzyn w Szóstkach Piłkarskich Seniorów oraz upowszechnianie kultury fizycznej, poprzez popularyzację gry w piłkę. Szczegółowy regulamin rozgrywek w czytaj więcej.
R E G U L A M I N Mistrzostwa Gminy Nadarzyn Szóstek Piłkarskich o Puchar Zastępcy Wójta Gminy Nadarzyn I. Cel: 1. Upowszechnianie kultury fizycznej, poprzez popularyzację gry w piłkę. 2. Promocja upowszechniania sportu na obiektach ORLIK. 3. Wyłonienie Mistrza Gminy Nadarzyn w Szóstkach Piłkarskich Seniorów. II. Organizatorzy: 1. Urząd Gminy Nadarzyn. 2. Szkoła Podstawowa w Kostowcu. 3. LKS ,,Orzeł” Nadarzyn III. Termin i miejsce: 1. Turniej odbędzie się w dniu 03.09.2011r. o godz. 10:00. 2. Kompleks sportowy ,,ORLIK” Szkoły Podstawowej w Kostowcu. IV. Uczestnicy: 1. Prawo uczestnictwa mają mężczyźni, którzy ukończyli 18 rok życia. V. Nagrody: 1. W punktacji indywidualnej wyłoniony zostanie, król strzelców oraz najlepszy bramkarz turnieju. 2. W punktacji drużynowej wszystkie drużyny biorące udział w turnieju otrzymają puchary oraz zostanie wyłoniona drużyna FAIR PLAY turnieju. VI. System rozgrywek: 1. Uzależniony będzie od ilości zgłoszonych drużyn. 2. Czas gry 2x10 minut z 5 minutową przerwą. 3. Zespół składa się z 10 zawodników – liczba zawodników na boisku: pięciu w polu + bramkarz, zmiany ,,hokejowe” we właściwej strefie zmian. 4. Zabrania się stosowania butów piłkarskich z wkręcanymi kołkami. VII. Postanowienia końcowe: 1. W turnieju obowiązują przepisy PZPN oraz n/w ustalenia. a. nie obowiązują przepisy spalonego b. odległość muru od piłki przy stałych fragmentach gry wynosi 5m. c. rzut karny wykonuje się z odległości 9m. d. grę wznawia bramkarz wprowadzając piłkę do gry ręką lub nogą w dowolną strefę boiska poza swoje pole karne. e. wznawianie gry po opuszczeniu piłki pola gry wykonywany jest nogą/aut/ 2. Za wypadki zaistniałe podczas turnieju organizator nie ponosi odpowiedzialności. 3. Interpretacja niniejszego regulaminu przysługuje organizatorowi. 4. Zgłoszenia ekip do dnia 29.08.2011r. Pan Marcin Mlekicki – tel. 6951791065. Przyjazd ekip do godz. 9.30 6. Organizator przewiduje pobranie wpisowego od każdej drużyny w wysokości 350,00zł.
|