Strona główna Informator Forum Mapa Galeria Kontakt Wiadomości Nadarzyńskie
English version  Adres: Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn     Tel. +48 22 7298185, +48 22 7298195
szukaj:
Gmina Nadarzyn
Warto wiedzieć
Władze gminy
Wyróżnienia i rankingi
Herb
Kontakt
Współpraca z    zagranicą
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Pozyskane dotacje

Oświata
Placówki publiczne
Placówki niepubliczne
Ognisko "Tęcza"
Wniosek o przyznanie dofinansowania zakupu podręczników
Sport
GOS
Kultura
NOK
Biblioteka
Strażacka Orkiestra
Opieka zdrowotna
SPG ZOZ
MCSiM w Kajetanach
Bezpieczeństwo
KP Nadarzyn
Straż Gminna
OSP Nadarzyn
OSP Młochów
Pomoc społeczna
GOPS
DPS Kostowiec
Dom Dziecka w Walendowie
Turystyka
Walory przyrodnicze
Szlaki turystyczne
Szlak w Młochowie
Agroturystyka
Organizacje pozarządowe
Przepisy prawne
Konsultacje
Otwarte konkursy ofert
Organizacje
Szlakiem Tęczy
Inne
Historia
Mapy historyczne
Parafie
Przedsiębiorstwo Komunalne Nadarzyn
Plan rozwoju
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
BIP www.bip.gov.pl
działy artykułów
działy newsów
rekomenduj nas
kontakt



















XXIII Bieg Niepodległości

Wszystkim amatorom biegania przypominamy o XXIII Biegu Niepodległości, który odbędzie się w dniu 11 listopada 2011 r. w Warszawie. Regulamin oraz terminy zgłaszania uczestnictwa: czytaj w więcej.  



REGULAMIN XXIII BIEGU NIEPODLEGŁOŚCI
I. ORGANIZATOR
Organizatorem XXIII Biegu Niepodległości jest Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji z siedzibą w Warszawie,
00-429 przy ulicy Rozbrat 26.

II. PATRONAT
1. Bieg odbywa się pod patronatem Prezydent m. st. Warszawy Pani Hanny Gronkiewicz-Waltz.
2. Bieg jest objęty patronatem Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej.

III. CELE
1. Upamiętnienie 93. Rocznicy Odzyskania Niepodległości.
2. Upowszechnianie biegania jako najprostszej formy ruchu.
3. Promocja aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia.
4. Promocja m. st. Warszawy i WOSiR.

IV. TERMIN I MIEJSCE
1. Bieg odbędzie się w dniu 11 listopada 2011 r. w Warszawie.
2. Dla biegaczy, zawodników na rolkach i wózkach dystans wynosi 10 km. Dla zawodników Nordic Walking dystans wynosi ok. 6,5 km.
3. Start będzie miał miejsce w okolicach skrzyżowania Al. Jana Pawła II i ul. Stawki, z lewej strony jezdni. Meta będzie znajdować się po drugiej stronie Al. Jana Pawła II.
4. Start nastąpi o godzinie:
· od 11:08 do 11:09– zawodnicy na wózkach i rolkach;
· od 11:11 do 11:19– biegacze;
· od 11:21 do 11:23– zawodnicy Nordic Walking.
Pomiędzy tymi limitami czasowymi aparatura pomiaru czasu będzie nieaktywna.
5. Trasa będzie przebiegać ulicami: Al. Jana Pawła II, wiaduktem nad Alejami Jerozolimskimi, ul. Chałubińskiego do Alei Niepodległości. Biegacze i zawodnicy na rolkach - nawrót w prawo na wysokości ul. Rakowieckiej, zawodnicy Nordic Walking – nawrót na wysokości ul. Koszykowej, powrót drugą stroną w/w ulic. Trasa przebiega ulicami asfaltowymi, w żadnym miejscu trasa biegu nie wiedzie chodnikami. Niedopuszczalne jest skracanie trasy biegu. Trasa jest przedstawiona na mapce sytuacyjnej.
6. Trasa na 10 km jest atestowana.
7. Trasa będzie oznaczona znakami pionowymi i poziomymi co 1 kilometr.
V. LIMIT CZASU
1. Limit czasu biegu wynosi 2 godziny.
2. Zawodnicy, którzy nie ukończą biegu w limicie czasu zobowiązani są do zejścia z trasy.

VI. ZGŁOSZENIA
1. Warunkiem uczestnictwa w Biegu jest prawidłowe wypełnienie i przekazanie do Organizatora Biegu deklaracji uczestnictwa. Celem usprawnienia zapisów możliwe jest ściągnięcie deklaracji uczestnictwa ze strony internetowej www.wosir.waw.pl. i dostarczenie jej wypełnionej do biura zawodów w dniu odbioru pakietu startowego. Wypełnienie deklaracji uczestnictwa i dokonanie opłaty rejestracyjnej, o której mowa w punkcie VIII.1. jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia każdej deklaracji uczestnictwa, co do którego istnieje podejrzenie, że została wypełniona niezgodnie z prawdą, oraz do zdyskwalifikowania każdego Uczestnika, wobec którego istnieje uzasadnione przekonanie, że naruszył warunki niniejszego Regulaminu.
2. Łączna liczba Uczestników ograniczona jest do 7500 osób (w tym 7000 biegaczy). Zapisy internetowe przyjmowane będą do dnia 05.11.br. Organizator zastrzega sobie prawo przerwania zgłoszeń w momencie przekroczenia powyższej liczby Uczestników biegu. Pierwszeństwo udziału w biegu mają osoby, które zapisały się i uiściły wcześniej opłatę startową.
3. Wszyscy zawodnicy startujący w Biegu muszą zostać zweryfikowani w biurze zawodów.
4. Biuro zawodów będzie mieścić się w siedzibie WOSiR w Warszawie ul. Rozbrat 26 pok. 005. Biuro będzie czynne od 14 października do 10 listopada 2011 roku w następujących porach:
· w poniedziałki (17, 24, 31 października i 7 listopada) od 14.00 do 20.00;
· we wtorki, środy i piątki (14, 18, 19, 21, 25, 26, 28 października; 2, 4, 8, 9, listopada) w godzinach 12.00 –
18.00;
· w czwartki (20, 27 października; 3 listopada) od 10.00 do 16.00;
· w soboty (15, 22, 29 października i 5 listopada) w godzinach 10:00 – 14:00;
· w dniu 10 listopada biuro zawodów będzie czynne w godz. 09.00 – 11.00.
4. W dniu 11 listopada, o ile nie zostanie wyczerpany limit zapisów, zgłoszenia tylko dla osób spoza Warszawy przyjmowane będą w godzinach 8.00 – 9.00 w budynku sali sportowej Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych nr 1 ul. Stawki 10 (wejście od ulicy Dzikiej). Wydawanie opłaconych pakietów internetowych w godz. 8.00 – 09.30 pod ww. adresem.

VII. UCZESTNICTWO
1. Prawo uczestnictwa mają:
· w biegu - osoby z rocznika 1996 i starsze;
· na rolkach - osoby z rocznika 1999 i starsze.
2. W grupie Nordic Walking nie obowiązuje limit wiekowy.
3. Osoby niepełnoletnie zobowiązane są do przedstawienia „Zgody do udziału w Biegu” podpisanej przez rodzica lub prawnego opiekuna.
4. Podpisując deklarację uczestnictwa Uczestnik zaświadcza, że stan jego zdrowia umożliwia mu udział w zajęciach przewidzianych w ramach imprezy. WOSiR nie zapewnia Uczestnikowi jakiegokolwiek ubezpieczenia na życie, zdrowotnego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, śmierci lub szkód, jakie mogą wystąpić w związku z obecnością lub uczestnictwem Uczestnika w imprezie, oraz nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności.
5. W pakiecie startowym uczestnicy otrzymują numer startowy i pamiątkową koszulkę, a po ukończeniu biegu pamiątkowy dyplom i medal, napój oraz posiłek regeneracyjny.
6. Chip pomiaru czasu przymocowany jest do tylnej strony numeru startowego i ochronnie zabezpieczony gąbką. Odklejanie gąbki może spowodować uszkodzenie chipa.
7. W związku z inicjatywą stworzenia biało-czerwonej flagi zaleca się start w koszulkach okolicznościowych Biegu i ustawienie się przed startem osób w białych koszulkach po prawej, wewnętrznej stronie jezdni, w czerwonych po lewej stronie.
8. W dniu biegu zostaną zorganizowane szatnie i przebieralnie dla uczestników. Ich rozmieszczenie jest
przedstawione na mapce sytuacyjnej.

VIII. OPŁATY
1. Opłata startowa za udział w Biegu wynosi:
· do dnia 5 listopada 40 zł.,
· po 5 listopada do 11 listopada – 60 zł.
2. Opłata raz uiszczona nie podlega zwrotowi.
3. Z opłaty startowej zwolnione są osoby, które ukończyły 70 lat.
4. Opłat można dokonywać:
· gotówką w Biurze Zawodów;
· przelewem na konto nr 83 1030 1508 0000 0005 5084 6055 w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia. Po przekroczeniu tego terminu zgłoszenie zostanie usunięte z bazy danych. Opłat przelewem można dokonywać w dniach 14 października – 5 listopada.
5. Odbiór pakietu startowego będzie możliwy tylko i wyłącznie po okazaniu dowodu wpłaty potwierdzonego przez bank, z wyłączeniem przypadku odnotowania wpłaty na konto WOSiR i zaznaczenia tego faktu przez organizatora w internetowej liście uczestników.
6. Opłacenie startowego oraz pobranie numeru jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
7. Istnieje możliwość odbioru pakietów przez osoby upoważnione.

IX. KLASYFIKACJA I NAGRODY
1. Nagrody przewidziane są dla zawodników w klasyfikacji generalnej:
· biegaczy za miejsca 1- 10 kobiet i 1 – 10 mężczyzn,
· zawodników na wózkach: za miejsca 1-3 kobiet i 1-3 mężczyzn,
· zawodników na rolkach: za miejsca 1-3,
· trzy nagrody do rozlosowania wśród uczestników Nordic Walking.
2. Zwyciężczyni i zwycięzca: wśród biegaczy, zawodników na wózkach oraz zawodników na rolkach otrzymają srebrne sygnety ze złotym orłem.
3. Srebrny sygnet ze złotym orłem otrzyma również osoba, która zajmie 93 i 1918 miejsce w Biegu (na podstawie pierwszej oficjalnej listy klasyfikacyjnej). Ewentualne zmiany w kolejności uczestników, spowodowane korektą wyników, nie stanowią w terminie późniejszym podstawy do otrzymania sygnetu i innych nagród.
4. Nagrody specjalne otrzymają biegacze: zawodnik na miejscu 23 i najstarszy zawodnik wyłoniony wśród
zawodników, którzy pokonają trasę w zakładanym limicie czasowym.
5. Dodatkowe nagrody również zostaną rozlosowane wśród zawodników na rolkach.
6. Oficjalnym czasem decydującym o klasyfikacji jest czas brutto.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Kontakt do organizatora tel. 22 598 94 24, 22 598 94 28:
· w sprawach zapisów: 508 974 197, e-mail: aniawosir1@wp.pl;
· w sprawach organizacyjnych: 600 347 384, e-mail: tsamul@wp.pl;
· w sprawach faktur, przelewów, płatności: 513 133 916, e-mail: imprezywosir@wp.pl.
2. Stanowiska wydawania medali, wody i dyplomów będą wspólne dla wszystkich uczestników.
3. Organizator zapewnia Uczestnikom obsługę medyczną na czas trwania Biegu.
4. Organizator jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec Uczestników Biegu.
5. Organizator nie pokrywa kosztów medycznych lub transportu związanych z obecnością lub uczestnictwem w biegu.
6. Organizator nie odpowiada za rzeczy wartościowe pozostawione w szatni.
7. Wyniki zawodów zostaną umieszczone na stronie internetowej: www.wosir.waw.pl
8. Zawodnicy na rolkach startują obowiązkowo w kaskach, numery startowe przypięte z tyłu, wskazane jest używanie ochraniaczy na kolana, nadgarstki i łokcie.
9. Zawodnik na mecie nieposiadający numeru startowego i elektronicznego chipu do pomiaru czasu, nie będzie sklasyfikowany.
10. Zawodnicy na rolkach przekraczać będą tory tramwajowe w 6 miejscach na trasie.
11. Zawodnicy Nordic Walking mają poruszać się prawą stroną jezdni.
12. Zabrania się jazdy po trasie na rowerach, deskorolkach itp. Osoby łamiące ten przepis będą usuwane z trasy.
13. Organizator zastrzega sobie prawo dopuszczenia do udziału w marszu Nordic Walking osób bez chipów, ale z samymi numerami.
14. We wszystkich sprawach nieujętych Regulaminem decyduje Organizator Biegu, któremu przysługuje wiążąca i ostateczna interpretacja Regulaminu.

http://www.wosir.waw.pl/

 

Dorota | 27.10.2011
Linki





Godziny urzędowania:
pon.: 09.00 - 17.00
wt. - pt.: 08.00 - 16.00

Jednocześnie przypominamy, że wtorki i czwartki są dniami wewnętrznymi.
Ochrona środowiska
Ogłoszenia
Punkt Zbiórki Odpadów
Wykaz pozwoleń na wywóz nieczystości
Dokumenty dot. punktu konfekcjonowania odpadów






Wyłożenie do publicznego wglądu

Wyłożenie do publicznego wglądu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nadarzyn
Wyróżnienia


Ważne informacje






Zapraszamy wszystkich, którzy jeszcze nie są pacjentami SPG ZOZ Nadarzyn do złożenia deklaracji!



Wnioski potrzebne do załatwienia poszczególnych spraw w Urzędzie: BIP, zakładka „Karta usług - jak załatwić sprawę.”






"Przetargi"

BIP Sprawdź w BIP, może jest coś interesującego?





UG - informacja

UG pracuje w godz.:
pon.: 09.00 - 17.00
wt. - pt.: 08.00 - 16.00

Jednocześnie przypominamy, że wtorki i czwartki są dniami wewnętrznymi.



Kalendarz
Grudzień
Nd Pn Wt Sr Cz Pt So
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Łucji i Otylii
Katalog stron
NOK
Ognisko Tęcza
Gimnazjum Nadarzyn
SP Kostowiec
SP Młochów
SP Nadarzyn
SP Rusiec
SP Wola Krakowiańska
PP Nadarzyn
PP Młochów
PP Wolica
Orkiestra Nadarzyn
GOPS Nadarzyn
Stop przemocy
GLKS Nadarzyn
Nadarzyn Info
Stara Wieś
ZOZ Nadarzyn
Powiat pruszkowski
Pruszków
Gmina Brwinów
Grodzisk Mazowiecki
Gmina Lesznowola
Gmina Michałowice
Gmina Raszyn
Ostatnio dodane
» Apel wojewody m...
» FKI - zaproszen...
» Harmonogram dyż...
» Spotkanie opłat...
» XL Sesja Rady G...
Najczęściej czytane
Informator - górn...
Międzynarodowe Ce...
Dane teleadresowe
Wiadomości Nadarz...
Warto wiedzieć !!!
Władze Gminy Nada...
Placówki publiczne
PLAN ROZWOJU LOKA...
Duże firmy
Opieka Zdrowotna ...
© 2005 - 2013 Gmina Nadarzyn.
Autorskie prawa majątkowe do zdjęć i artykułów umieszczonych na niniejszej stronie przysługują Gminie Nadarzyn.
Nie mogą być one rozpowszechniane ani powielane w żadnej formie bez jej zgody.
0.011 |